.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مذاکره ستاد میرحسین با صدا و سیما

مسوولان ستاد میرحسین موسوی ، در حال مذاکره با مسوولان صدا و سیما هستند تا همان طور که به محمود احمدی نژاد ، زمان مجزایی را برای پاسخ به انتقادات داده اند تا چهارشنبه و در آخرین ساعت تبلیغات رسمی ، در تلویزیون حضور یابد ، میرحسین نیز بتواند جواب انتقاداتی که در غیاب وی مطرح شده است را بدهد.

به گزارش شمال نیوز ، احمدی نژاد ، در مناظره شب گذشته اعلام داشت که زمان خود را برای پاسخگویی به اتهامات وارده محفوظ می دارد و در نظر دارد در برنامه ای جداگانه به آنها پاسخ دهد.

از قرار معلوم ، صدا و سیما نیز با تقاضای احمدی نژاد موافقت کرده و قرار است وی فردا شب به مدت 45 دقیقه به طور انفرادی در تلویزیون حاضر شود و با مردم سخن بگوید.

در همین حال، ستاد میرحسین موسوی نیز با مرور برنامه های تلویزیونی کاندیداهای دیگر ، اظهاراتی که برخی کاندیداها علیه میرحسین در غیاب او مطرح کرده اند را استخراج کرده و رسماً خواستار آن شده اند همان طور که به احمدی نژاد وقت داده شده است ، به میرحسین نیز وقت قانونی داده شود.

گزارش خبرنگار عصر ایران حاکی است تا این لحظه با این درخواست موافقت نشده و مسوولان ستاد میرحسین نیز تهدید کرده اند که اگر فرصت دفاع ، همانند فرصتی که به احمدی نژاد داده اند ، به میر حسین داده نشود ، احتمالاً موسوی ، آخرین حضور خود در تلویزیون را که امشب خواهد بود ، به نشانه اعتراض لغو خواهد کرد.
مذاکرات همچنان ادامه دارد و به محض دریافت خبر جدید ، اعلام می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.623 seconds.